Translate

Θεέ μου χίλια ευχαριστώ, Σου δίνω απ' την καρδιά μου.

Θεέ μου, είμαι τώρα εδώ
κι έχω αγωνία,
φθάνει σε Σένα η προσευχή;
εμπρός στο εικονοστάσι;


Θεέ μου σε χρειάζομαι
και τώρα, όπως και πάντα,
μα δεν μπορώ απ' τα λάθη μου,
να νοιώσω τη Στοργή Σου.


Όσους πολύ με πίκραναν,
ευθύς τους συγχωρώ,
να μην έχω κρατήματα,
στην προσευχή που κάνω.


Για να μ' ακούει ο άγγελος
που όρισες σιμά μου,
κι έτσι χωρίς βαρίδια,
σε Εσένα τον μακρόθυμο,
να φέρει τις ευχές μου.



Οι δικηγόροι στη ζωή
τον ένοχο στηρίζουν,
τους νόμους τους κατέχουν
και τους σκληρούς τους δικαστές,
πολλές φορές λυγίζουν.


Τον άγγελο που μ' έδωσες,
ορίζεις "δικηγόρο"
να Σε ικετεύει διαρκώς
να δίνεις Ευλογία
σε μένα τον ανήμπορο,
να ζήσει Ζωή "ευθεία".


Θεέ μου χίλια ευχαριστώ,
Σου δίνω απ' την καρδιά μου,
γιατί σε κάθε μου ευχή
είσαι τόσο κοντά μου.


Και τώρα που Σου μίλησα,
όπως συμβαίνει πάντα,
νομίζω που ξαλάφρωσα
κι έχω να περιμένω,
τις ευλογίες να έρχονται
όποτε Εσύ Ορίζεις. Αμήν.


Ικέτης/Ικέτιδα

Σχόλια