Translate

Οι επόμενοι οι Φίλοι μου, θα είναι και γνωστοί μου, με όσους τα έχουμε μιλήσει, χαρήκαμε, δακρύσαμε, ήπιαμε καφεδάκι, κρασάκι ή ουζάκι.

Ιωάννης ο ΦίλοςΒοήθεια Φίλοι μου ζητώ,
και να με συγχωρείτε.

Παιδιά μου, Φίλες και Φίλοι μου,
στων Social Networks την χώρα.


Δύο λογάκια γράφω εδώ,
‘πράγμα’ να καθαρίσω.

Εγώ ποτέ δεν θέλησα,
να έχω Φιλίες έναν σωρό,
ατάκτως πεταμένες.


Τις Φιλίες θέλω να τιμώ,
να τις καλημερίζω,
να γράφω κάποιο χωρατό,

να χαίρομαι λίγο κι εγώ,
ότι μου γράφουν να γροικώ
και νόημα να βγαίνει.


Τι έγινε και πλανήθηκα
και τόσο τα έχω μπλέξει;

Και γέμισε ο ‘τοίχος’ μου
και τελειωμό δεν έχει;



Αντί να βλέπω Φίλων μου,
γραψίματα όπως πρέπει,

να βλέπω των ‘περαστικών’ μηνύματα,
και βάλε ότι θέλεις.


Τα έχω χάσει ο φουκαράς
και άλλο δεν αντέχω

και ‘κλαίω’ και ‘οδύρομαι’
και τελειωμό δεν έχω.


Βοήθεια, Φίλες και Φίλοι μου,
και συμπαρασταθείτε.

Δώστε μου ορμήνια και γραφή,
δώστε μου οδηγία,

το τι να κάνω, πάει να πει,
να βρω την γιατρειά μου.


Των Φίλων θέλω, τα μηνύματα,
ΜΟΝΟΝ αυτά και ΜΟΝΟΝ.

Των Φίλων τους σχολιασμούς,
ότι κι αυτοί καλό μου κάνουν.


Των ‘άλλων’ των ‘περαστικών’
γραψίματα ΔΕΝ ΘΕΛΩ.

Εάν έγινα λοιπόν σαφής,
απάντηση προσμένω.


Εάν πάλι τα θαλάσσωσα …
και τα έκανα μαντάρα …

τότε θα είμαι ολιγαρκής
και υπομονή θα κάνω.


Οι επόμενοι οι Φίλοι μου,
θα είναι και γνωστοί μου,

με όσους τα έχουμε μιλήσει,
χαρήκαμε, δακρύσαμε,
ήπιαμε καφεδάκι,
κρασάκι ή ουζάκι.


Να είστε πάντως, όλοι καλά.

Σχόλια